Westwing Home & Living, líder v on-line predaji bytového zariadenia a dekorácií, rozvíja svoje aktivity na Slovensku. V novembri spustil nový web: www.westwing.sk, na ktorom sa každý deň objavujú nové kolekcie nábytku a bytových doplnkov s atraktívnymi cenami.
Westwing Home & Living je najväčšia
„e-commerce“ spoločnosť zameraná na predaj interiérového vybavenia a dekorácií[1]a zároveň jedným z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich start-upov
v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 2011 v Nemecku. V súčasnosti
má na celom svete takmer 26 miliónov užívateľov a je lídrom v predaji na
všetkých trhoch, na ktorých pôsobí. Medzi nimi možno nájsť rozvíjajúce sa
krajiny, ako napríklad Brazília, Rusko či Kazachstan, ale tiež trhy
s vysokými nárokmi, ako napríklad Nemecko, Francúzsko, Španielsko alebo
Taliansko.
Delia Fischer a Stefan Smalla, zakladatelia Westwing Home & Living |
Delia Fischer, zakladateľka Westwing Home & Living, vysvetľuje
dôvody rozširovania aktivít na Slovensko:
„Veľký nárast záujmu o on-line nakupovanie v sektore home & living potvrdzuje, že náš koncept dokonale zodpovedá potrebám trhu. Stali sme sa lídrami v našej brandži na všetkých trhoch, na ktoré sme vstúpili, a chceme v tomto trende pokračovať aj v strednej Európe. Na slovenskom trhu sme už dva roky. Počas toho obdobia sme mali možnosť spoznať preferencie i estetický vkus Slovákov. Teraz by sme chceli vykročiť naproti týmto očakávaniam a ešte viac prispôsobiť našu ponuku potrebám lokálneho trhu. Slovenskí zákazníci mali doposiaľ prístup k naším ponukám jedine prostredníctvom českej stránky. Webstránka v slovenskom jazyku im zjednoduší vyhľadávanie výnimočného nábytku a doplnkov pre svoju domácnosť medzi predmetmi starostlivo vyberanými našimi štylistkami. Taktiež umožní čerpanie inšpirácií z článkov, rád, či „urob si sám“ videí, ktoré sú dostupné v našom magazíne.“
Nový spôsob sieťového nakupovania
Westwing Home & Living funguje ako nákupný
internetový klub. Tento koncept umožňuje dennodenne ponúkať nové produkty
s cenami nižšími až o 70% v porovnaní s maloobchodnými
predajňami. Každý deň sa objavujú nové predajné kampane, ktoré sú užívateľom
dostupné po dobu 4-5 dní. Z toho vyplýva, že v priebehu jedného
týždňa Westwing ponúka okolo 700 rôznych produktov.
Delia Fischer vysvetľuje z čoho vyplývajú
nízke ceny:
„Produkty nakupujeme od výrobcov až po skončení danej predajnej kampane, v presne takom počte, v akom ich nakúpili naši užívatelia. Po preverení kvality ich dovážame do našich skladov, odkiaľ sú posielané klientom. Týmto spôsobom sa firma vyhne vysokým nákladom spojených so skladovaním a prenájmom obchodných priestorov, čo sa nakoniec prejaví vo výhodnejších ponukách. Okrem toho, v každej krajine, kde Westwing pôsobí, máme skúsených nákupcov, ktorí na celom svete vyhľadávajú nových dodávateľov a vyjednávajú ďalšie možnosti.“
Misia Westwing: inšpirovať
Rozsah produktov ponúkaných klubom Westwing je
veľmi široký. Okrem nábytku a doplnkov známych značiek a projektantov,
zahŕňa aj produkty malých rodinných firiem z rôznych krajín. Všetky
produkty sú starostlivo vyberané našimi štylistkami a prezentované
v tematických kampaniach.
„Založili sme Westwing, aby sme inšpirovali ľudí a pomáhali im v tvorení pekných interiérov. Veľký dôraz kladieme na výber produktov a spôsobu ich propagácie na webe, pretože sa snažíme byť nevyčerpateľným zdrojom inšpirácií pre našich klientov,“ uvádza Delia Fischer a uzatvára: „Kvalita je pre nás rovnako dôležitá ako najnovšie trendy v dizajne. Máme úžasný tím štylistov, grafikov a editorov, ktorí každý deň chystajú niekoľko inšpiratívnych kampaní. Týmto spôsobom sa na nám podarilo vybudovať širokú základňu lojálnych klientov.“
Viac
informácií:
Daniel
KerekesJunior PR Specialist
+420 538 890 315
[1] Mimo USA
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára