Horúce novinky
recent

Máte chuť na sladké? Nech sa páči, tu sú trendové farby jari 2016!

Vizualizácia: Eva Stalder

Priznám sa bez mučenia - sladká ružová nie je mojou šálkou kávy. Keď spoločnosť Pantone vyhlásila za farbu roka 2016 svetlú ružovú pod názvom Rose Quartz spoločne so svetlomodrou Serenity, naozaj som bola zvedavá, ako už len na toto zareagujú výrobcovia odevov i bytových doplnkov.

Že na čelných miestach nových kolekcií vo všetkých obchodných reťazcoch s textilom visí svetloružová so svetlomodrou, ste už určite stihli zaregistrovať. Ja som si pozrela, čo si je možné v týchto farbách priniesť do bytového interiéru. Módne farby sú módne farby. Dnes sa pozrieme najprv na tú ružovú.

Vizualizácia: Eva Stalder
Vizualizácia: Eva Stalder

Kombinácia Rose Quartz s Peach Echo

Vyskúšala som kombináciu cukríkovej ružovej s ďalšou aktuálnou farbou tejto jari - s broskyňovo ružovou, nazvanou Peach Echo. Dve ružové farby dokopy? A prečo nie?















Najprv som hľadala tapetu, ktorá by vyhovovala mojim predstavám. Je v nej čistá Rose Quartz a svetlejší odtieň teplej Peach Echo. Na tapetu som dala len dve okrúhle zrkadlá. Nie sú veru na obzeranie sa, ale na optické rozšírenie priestoru. Takto nejako to mala slávna Coco Chanel vo svojej spálni v hoteli Ritz...
Tapeta ESPRIT Kids
Do akej izby by sa mohla táto farebná kombinácia hodiť? Odpoveď je jasná - do izby dievčenskej a do dámskej spálne, najlepšie v štýle Shabby Chic. Ponúka sa kombinácia s čistou bielou, ale interiér pôsobí fádne. Pridávam tmavohnedé nočné stolíky, pokiaľ sa zoženú nejaké starožitné, napr. z orechového dreva - o to lepšie.

Táto spálňa v Prahe 5 - Smíchove je pre romantickú samostatne žijúcu ženu. 

 

Doplnky sú dôležité

 














Čo som teda našla? IKEA opäť nesklamala, zareagovala na trendy a v ružovej tu nájdete viacero textílií a doplnkov. Napríklad tieto poťahy na vankúše SMÅNATE a SANELA.
Váza FORMLIG, IKEA




Súvisiaci článok: Farba roka 2016 - Color of the Year 2016 
Pôvodná farebnosť tejto spálne vo francúzskom štýle: Byt pre romantickú ženu
Dekoratívna drevená krbová rímsa: http://www.anglickasezona.cz/krbova-rimska-d407
Zrkadlo, vankúš String Art: KARE design

468x60-price.jpg

Vankúš String Art, KARE Design
Zrkadlo SPROCKET, KARE design

Autor a vizualizácie: Eva Stalder

Máte chuť na sladké - ale predsa len nie na presladené?

Tu je inšpirácia na strohejšie aranžmán v ružovej pre moderný interiér. 
Foto IKEA

Príklad použitia tapety ESPRIT Kids v detskej izbe, tentokrát v kombinácii s orgovánovo fialovou.

foto www.e-color.cz

Eva Stalder

Eva Stalder

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Autorské práva: Eva Stalder. Používa službu Blogger.