Horúce novinky
recent

Môj balkón v septembri

Najprv som sa s povzdychom pustila do odstraňovania uschnutých kvetov a konárikov i do zbierania opadaného lístia. Začínala jeseň, kvety odkvitli, kríčky sa mi preriedili. Nazbierala som toho za veľkú igelitku a balkón mi akosi osirel.
Vyštartovala som teda do kvetinárstva. Tentokrát som odolala kráse žiarivých chryzantém, nevydržia dlho. Stavila som na vresovce, z tých sa budem tešiť aj v zime.

A napísala som si takýto zoznam:

- šišky - nazbieram neďaleko, človek by nepovedal, že v centre veľkomesta čosi také je, ale veru áno,
- tekvice - veľmi som túžila po bielych a napokon som ich našla v Bille,
- polienka - predstavovala som si nejaké brezové, ale tie vínovočervené som našla doma, vyriešené...,
- gaštany - zostala som sklamaná, na našej ulici je alej z pagaštanu konského, ibaže gaštanky ešte neráčili padať! Pozbieram neskôr.



Všetky ostatné veci som vyhrabala doma, nič nebolo treba kupovať. Vsadila som na jednoduchú zeleno-sivú farebnú kombináciu s akcentom vínovočervenej a ružovej. Z kuchyne som priniesla súpravu tácok a svietnikov z exotického dreva zebrano... a už premýšľala, ako si to všetko upravím na zimu. Najbližším plánom bola kúpa outdoorového koberca, lebo na drevenej podlahe už bolo poriadne poznať rôčky.

Napokon ale na podlahu išla dlažba. Tieto fotografie sú z roku 2016, pozrite si letný balkón z roku 2019 TU.





Kvety z glazovanej keramiky a artefakty zo šamotovej hliny mám z ateliéru "Keramický ateliér Rakytka".



Na Prahu dopadajú posledné lúče zapadajúceho slnka... a môj balkón je hotový.



V noci je tu vždy najkrajšie!




Môj balkón v rôznych rokoch a ročných obdobiach nájdete TU.

Photo credit: Eva Stalder
eva.stalder@gmail.com
Eva Stalder

Eva Stalder

5 komentárov:

  1. Veľmi krásne vyzdobený balkón s peknými dekoráciami...nádherné fotografie...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balkón máte teda veľmi pekný. Páči sa mi na tom, že je to fakt úžitkový balkón. Väčšinou majú ľudia na balkóne takú tú odkladaciu plochu, skladisko a tak rôzne. Alebo tam majú napríklad domáce spotrebiče, ktoré zase tak veľmi nepotrebujú. Ale vy ste na to išli inak a to cením.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako ten výhľad vám fakt závidím. Ja mám teda tiež balkón, ale pozerám tak maximálne na susedovu záhradu a závidím mu to, že sa môže každý večer naložiť do záhradne kade na plyn. Zaobstaral si to len nedávno a ja fakt premýšľam nad tým, že ho poprosím, či si to nemôžem skúsiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Autorské práva: Eva Stalder. Používa službu Blogger.