Horúce novinky
recent

Moje pražské biele Vianoce

Biely adventný veniec


Moje pražské biele Vianoce, poriadne sladké ako cukor! 
Dosť bolo minimalizmu.  
Aspoň cez Vianoce to chce trošku romantiky a nostalgie.

Vytvorila som si zlátaninu funkcionalistického štýlu s bielym Provensálskom.
Originálna pohovka z 30-tych rokov
Kuchyňa v mojom prenajatom pražskom ateliéri...
Biele Vianoce - sneh v Prahe pravdepodobne neuvidíme

Pohovka je funkcionalistická z roku 1930, kúpila som na ňu nový madrac. Úložný priestor pod ňou je neuveriteľne veľký, mám v ňom kufre! 
Stolík z masívneho dreva mi vyrobil bráško. 

Medzi "divadelnými" závesmi je plastika od prof. Jaroslavy Šickovej-Fabrici z kalinovskej šamotovej hliny. 
Krásny ručne maľovaný vankúš je darček od dcéry. 

Zvonček na okne je VIANOČNÝ ZVONČEK z môjho detstva... nechápem, ako je možné, že sa pri toľkom sťahovaní nestratil. 

Text a fotografie: Eva Stalder

Mať doma biele orchidey je silnejšie ako ja...

Eva Stalder

Eva Stalder

6 komentárov:

  1. Páči sa mi to.Je to hodnotné o to viac, že si si to sama vytvorila aj s kúskom nostalgie. Má to svoje čaro. Pre naše oči potešenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéééj, Evi, tento bytík poznám, opäť to tam máš úžasnéé...želám TI veľa tvorivosti, v Novom roku 2014
    Magdaléna B.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Magdi a želám tiež šťastný a úspešný rok 2014!!! Eva

      Odstrániť

Autorské práva: Eva Stalder. Používa službu Blogger.