Horúce novinky
recent

Trendové koberce

Pri návrhu interiéru bytu  je koberec povestnou čerešničkou na torte. Aj keď v dnešných bytoch prevládajú plávajúce podlahy, najnovšie aj vinylové podlahové krytiny, nájdu sa vždy miesta,kde koberec jednoducho chýbať nesmie.

Praktická podlaha je jedna vec a pocit útulného domova vec druhá. Každý sa rád prejde bosou nohou po  hrejivom koberčeku.
Kusové koberce sa teda stále tešia veľkej obľube.









V súčasných trendoch prevládajú

- nepravidelné tvary,
- 3D koberce,
- koberce s abstraktnou dizajnérskou grafikou,
- imitácie iných materiálov /napríklad skál, bambusu.../,
- zvieracie kože a koberce ušité z koží a kožušín,
- luxusné vlnené koberce kombinované s krištáľom, kožou, kovom.











Ako sa Vám páčia?

Zdroj obrázkov: Koratex, Arte Espina, Esprit Home

Všetky zobrazené koberce sa dajú kúpiť aj v SR a ČR. Kliknite na zväčšenie obrázkov!

Text: Eva Stalder











Eva Stalder

Eva Stalder

6 komentárov:

  1. Ahoj, môžem mi prosím poslať eshop, kde kúpim ten posledný koberec ? Pošli mi ho prosím na mail alalica1@gmail.com .. Ďakujem veľmi pekne :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to koberec od Arte Espina "Cocoon"
      https://www.arteespinarugs.co.uk/modern/cocoon/
      V ČR ho predávajú: http://www.koberce-company.cz, https://katalog.liniedesign.cz
      Na Slovensku som predajcu nenašla.

      Odstrániť
  2. Skvelá zbierka kobercov. A to som si myslela, že koberce už vyšli z módy..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ktorej značky je prosím ten krémový koberec s nepravidelnými okrajmi? Možno sa už ani nepredáva, ale rada by som vedela meno a značku, kto vie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My máme v celom dome svetlé koberce a v obývačke mám ešte kusové koberce, aby to nebolo také rovnaké. Mám rada farby, takže som si kúpila farebný kusový koberec, máme farebné steny, jednoducho to tu žije :-). Navyše máme malé dieťa, tak aj jemu sa farby páčia a je tu spokojný :-) .

    OdpovedaťOdstrániť

Autorské práva: Eva Stalder. Používa službu Blogger.